Indeks Članka

IV. Troškovi dostave

Priopćavaju se prilikom naručivanja kod svakog pojedinog proizvoda, te ukupni troškovi dostave u slučaju naručivanja više proizvoda. *Subotom i nedjeljom ne dostavljamo robu.

V. Troškovi uporabe sredstava daljinske komunikacije

Prodavatelj nema nikakvih dodatnih troškova sredstava daljinske komunikacije.

VI. Uvjeti i rokovi plaćanja, uvjeti isporuke robe, vrijeme isporuke robe

Proizvodi se naručuju odabirom, korištenjem menija i popunjavanjem elektronskog formulara. Kupac može naručiti i kupiti proizvod kao registrirani ili neregistrirani korisnik. Proizvod se smatra naručenim kada kupac prođe cijeli postupak narudžbe.

Plaćanje naručenih proizvoda moguće je obaviti na sljedeće načine:

  • E-bankingom
  • Općom uplatom
  • Pouzećem

Kreditnom karticom (Maestro, MasterCard, Visa, AmericanExpress, Diners, Discover)

U slučaju plaćanja kreditnom karticom, općom uplatom i e-bankingom uplatu je potrebno izvršiti najkasnije u roku naznačenom u e-mail poruci kojom se potvrđuje da je ugovor sklopljen.

U odnosu na plaćanje kreditnom karticom Prodavatelj ističe da je sustav kartične naplate integriran na stranicama. Nakon odabira plaćanja "Karticom" otvorit će se polja za upis podataka o kartici. Podaci o kartici i vlasniku ne čuvaju se na serverima prodavatelja. Diners i American Express karticama može se platiti i na rate. Potrebno je odabriti broj rata, od dvije do šest. Troškovi će se obračunati sukladno odabiru Kupca, a kartica biti terećena sukcesivno svakog mjeseca, sukladno broju odabranih rata.Kupnja je obavljena nakon uspješne autorizacije kartice. Ako sustav odbije autorizirati kartično plaćanje, potrebno je odabrate neki od alternativnih načina plaćanja. O uzrocima odbijanja kartica Prodavatelj nema podatke, mogu biti tehničke ili poslovne prirode.

U slučaju da Kupac želi platiti gotovinom, potrebno je odabrati plaćanje pouzećem. U tom slučaju dobro je imati pripremljen točan iznos kako bi primopredaja bila brža.

Ukoliko kupac ne dobije obavijest da je ugovor sklopljen nakon završenog procesa naručivanja sugerira se provjeriti:

  • Je li poruka u Junk/Spam folderu
  • Je li mailbox pun

U slučaju da uplata ne bude izvršena u navedenom roku Prodavatelj će postupiti i po naknadno izvršenoj uplati izvan roka isporukom kupljenih proizvoda, a ako ne bude mogao izvršiti isporuku iz opravdanih razloga, ugovor će jednostrano raskinuti i izvršiti povrat uplaćenih sredstava.

Ako je uplata uredno izvršena i vidljiva na računu Prodavatelja, Prodavatelj će pristupiti isporuci naručenih proizvoda. Račun za narudžbu dostavlja se u pošiljci zajedno s robom.

Isporuka će uslijediti najkasnije u roku 15 radnih dana od vidljive uplate na računu Prodavatelja. Ukoliko se pojavi nemogućnost isporuke odabranog proizvoda zbog toga što proizvoda više nema, Prodavatelj je dužan odmah obavijestiti Kupca, a Kupac ima pravo raskinuti ugovor i tražiti povrat novca ili pristati na naknadni rok za isporuku. Svi naručeni artikli nastojati će se isporučiti u jednom paketu. Ukoliko to zbog stanja zaliha neće biti moguće, Prodavatelj zadržava pravo isporuke u više pošiljki.

Dostava se obavlja sukladno uvjetima korištenja usluga dostavne službe, a smatra se izvršenom u trenutku predaje proizvoda dostavnoj službi.

Sve narudžbe zaprimljene radnim danom do 13 sati obrađuju isti dan kako bi u većini slučajeva naručena roba isti dan bila predana dostavnoj službi. Narudžbe nakon 13 sati radnim danom (osim petkom) predaju se sljedećega dana, dok se narudžbe od petka nakon 13 sati predaju ponedjeljkom. Ponedjeljkom se obrađuju i narudžbe pristigle tijekom subote i nedjelje. Nakon što se roba preda dostavnoj službi, na e-mail adresu Kupca biti će poslan broj pošiljke kako bi se mogao provjeriti njezin status na adresi dostavne službe. Nažalost, Prodavatelj nije u mogućnosti utjecati na daljnju brzinu dostave i moguće komplikacije vezane uz samu dostavu nastale od strane dostavne službe. Za svaku pošiljku Kupac ovjerava i potpisuje dostavnu listu po primitku pošiljke.

Ako se proizvod koji je upućen Kupcu vrati jer dostavna služba nije uspjela izvršiti dostavu, Kupac će o tome biti obaviješten e-mailom te će mu biti ponuđene slijedeće mogućnosti:

  • da se naručeni proizvod, na zahtjev Kupca e-mailom, ponovo dostavi na adresu Kupca odnosno primatelja
  • da naručeni proizvod preuzme na adresi jedno od bio&bio trgovina uz prethodni telefonski dogovor o terminu preuzimanja

Ukoliko Kupac u roku od 3 dana ne odgovori na upućeni mu e-mail i odabere jednu od ponuđenih mogućnosti, odabrani proizvod biti će dostavnom službom upućen na adresu kupca.

Kada Prodavatelj putem dostavne službe isporuči proizvod Kupcu, Kupac je dužan preuzeti potpisom na dostavnici, čime potvrđuje da je proizvod uredno isporučen.

U slučaju da Kupac naruči robu i odbije ju primiti, Prodavatelj ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos u visini troškova dostave i ostalih manipulativnih troškova iz cjenika dostave.

U rokove za isporuku ne računaju se:

  • dan prijema narudžbe/zahtjeva
  • vrijeme kašnjenja zbog netočne i nepotpune adrese Kupca
  • vrijeme kašnjenja zbog više sile ili drugih razloga za koje Prodavatelj nije kriv
  • neradni dani ako predstavljaju početak ili kraj roka

U slučaju da se naručeni proizvod plaća pouzećem, Prodavatelj će pristupiti isporuci robe po gore navedenim rokovima koji teku od potvrde narudžbe, a Kupac je dužan izvršiti uplatu prilikom odnosno prije neposrednog preuzimanja proizvoda.